vineri, 6 august 2010

Salutare tuturor

Am zis ca toata lumea are blog asa ca de ce eu sa fiu "mai prejos". Nu vreau sa intelegeti ca fac si eu ce fac toti ceilalti. Pur si simplu m-am gandit ca daca toti stau si citesc blogurile altora (bine, nu chiar toti), de ce sa nu il citeasca si pe asta.
M-am gandit sa fac un blog despre Romania cu bune, cu rele, cu plusuri, cu minusuri. Sa arat frumusetile ei, sa arat cum strica oamenii aceste frumuseti si poate sa ii conving sa se opreasca din asta, sa ii conving pe cei care citesc ce scriu eu aici sa isi schimbe mentalitatea (cei care trebuie sa o faca) sau sa ii fac sa convinga pe altii sa si-o schimbe.
Putem sa schimbam aceasta tara, sa o facem mai frumoasa, sa ii facem pe straini sa ne viziteze pentru frumusetile tarii, pentru oamenii primitori de aici si sa nu ne mai zica toata Europa tigani.Vreau ca Romania sa fie cunoscuta si pentru altceva nu sa se stie ca Romania este "Tara lui Dracula" si capitala Romaniei sa fie Bucuresti, nu alt oras.
Sper sa cititi cu drag acest blog si astept comentariile voastre si chiar si criticile.
(“E greu sa accepti o critica, mai ales atunci cand ea vine din partea unui prieten, a unei rude, a unei cunostinte sau a unui strain.”  Franklin P. Jones ).

Un comentariu:

Adrian spunea...

Onorat ma simt ca las primul comentariu si astfel perturb acest blog virgin de comentarii.

Desigur incep cu o critica.

Nu-mi place culaorea ...e negru. NEGRU parca sunt la inmormantare aici. Nu e optimist deloc.
Si ce ai zice de o poza pe undeva prin background??